Platební podmínky
Způsoby platby
- platba v hotovosti při osobním vyzvednutí na sídle firmy Spojenců 13, 32300 Plzeň-Bolevec
- platba předem, před převzetím zboží na sídle firmy či před předáním zásilky dopravci, platbu proveďte na účet číslo 1043135006/2700 vedeného u UniCredit Bank, jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky
- platba dobírkou – při převzetí zboží od dopravce – PPL, HydroFlora
Dodací podmínky
Zboží bude vyexpedováno dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího v co nejkratším možném termínu. Produkty, které jsou skladem, zasíláme obvykle do 3-5 pracovních dnů. U zboží na objednávku se expedice odvíjí od termínu dodání, který je uveden u každého výrobku. Termínem dodání se rozumí doba od objednání resp. zaplacení do expedice u prodávajícího. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím musí obsahovat daňový doklad, návod na používání výrobku v českém jazyce. Prodejce může na vyžádání zákazníka i dodatečně zaslat daňový doklad na adresu, která je uvedena v objednávce
Dopravu v rámci Plzně a okolí (do 10 km) – zajišťuje HydroFlora s.r.o.
zboží do 1500 Kč | paušálně 120 Kč |
zboží nad 1500 Kč | doprava zdarma |
Ceník dopravy po celé ČR – zajišťuje firma PPL
Hmotnost zásilky do: | Cena v Kč za zásilku: |
1 kg | 113,- |
3 kg | 122,- |
5 kg | 128,- |
7 kg | 138,- |
10 kg | 155,- |
12 kg | 167,- |
15 kg | 179,- |
20 kg | 192,- |
25 kg | 204,- |
30 kg | 216,- |
35 kg | 284,- |
40 kg | 371,- |
50 kg | 482,- |
Ceník doběrečného
Výše požadované dobírky v Kč do: | Dobírkový poplatek v Kč: |
1 000,- | 30,- |
5 000,- | 40,- |
20 000,- | 50,- |
50 000,- | 80,- |
100 000,- | 150,- |
200 000,- | 250,- |
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši a nové doručení se provádí pouze na vyžádání a není prováděno opakovaně.
V případě, že si kupující nevyzvedne objednané zboží a objednávku nezruší ještě před odesláním, nebude mu umožněno uskutečnit další objednávku bez toho, aby uhradil náklady spojené se zasláním nevyzvednuté objednávky.
Nepřehlédněte – zásilku doručovanou poštou nebo přepravní společností PPL si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta nebo přepravní služba reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu při předání zboží dopravcem a o zjištěných vadách neprodleně informovat prodávajícího.tel.603511180.
- Při evidentním poškození obalu zásilku vůbec nepřebírat, nechat ji dopravci a hlavně neplatit!
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná, jak se projevují a případně přiložit fotografii.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.
- Doba vyřízení reklamace se stanovuje na 30 dnů.